
Gemeente Berg en Dal wil wiel-renners/rijders officieel toestaan de Nieuwe Holleweg af te dalen. Dit is een smalle weg waar auto's straks 30 km/u mogen en wielrenners met 60-70 km/u naar beneden schieten. Een verbod dat jarenlang gold wordt niet gehandhaafd maar gelegaliseerd. Dit is wachten op ongelukken.
https://afdalingnieuweholleweg.petities.nl
Bewoners van en weggebruikers in de gemeente Berg en Dal en omgeving