A1

Borstvoeding geven mag overal

Het Ministerie van VWS stimuleert het geven van borstvoeding. Ook buitenshuis. Helaas worden er nog stééds moeders weggestuurd tijdens het geven van de borst. Ook worden moeders regelmatig naar een ongeschikte plek verwezen, zoals het toilet, als ze om een rustige plek vragen om te voeden of kolven.

Stichting Melkpunt en medestanders

dat er nog stééds moeders worden weggestuurd tijdens het geven van de borst. Ook worden moeders regelmatig naar een ongeschikte plek verwezen, zoals het toilet, als ze om een rustige plek vragen om te voeden of te kolven.

dat er een duidelijke wet komt die moeders die borstvoeding geven en/of kolven beschermt. En dat het consequenties heeft als moeder en kind hierin belemmerd worden. Borstvoeding geven kan en mag altijd en overal. Omdat voeden geen punt is.

Ondertekenen

We e-mailen u een link waarmee u uw ondertekening kunt bevestigen. Uw gegevens worden niet doorgespeeld aan derden en blijven bij de Stichting Petities.nl. Meer hierover leest u in onze privacyverklaring.

minister
Kenmerk: