Kinderbijslag

De kinderbijslag in Nederland gelijk trekken tot het niveau als in België, Duitsland en Luxemburg.

Het gezin is de hoeksteen van de samenleving.

Dit wordt steeds meer een uitdrukking, maar de politici handelen daar niet naar.

In onze omliggende landen, België, Duitsland, Luxemburg en nog veel meer Europese landen is de kinderbijslag 3x hoger dan hier in Nederland. Ook wordt daar de kinderbijslag maandelijks uitbetaald. Met andere woorden, wat wij hier per kwartaal krijgen uitbetaald, wordt daar maandelijks uitbetaald.

Dat de kinderbijslag in Nederland, gelijk wordt getrokken met die in oa. België, Duitsland en Luxemburg.

01-02-2013
Gesloten

wie o wie

wil voor 4 juli 2013 research doen zodat hij / zij degene de petitie aan kan bieden in Den Haag en de media en ministers te woord kan staan bij eventuele vragen? Het spijt mij , maar ik heb vandaag voldoende hate mail gekregen over de voortgangs mail, dat ik niet meer gemotiveerd ben om me in te zetten voor 132000 ondertekenaars. Indien niemand zich meldt gebeurt er niets meer mee.      .

23-06-2013

voortgangsmail mbt reiskosten

???Het is mijn keuze geweest om KENBAAR te maken dat Nederland VER achterloopt op de Europeese Unie mbt o.a. de kinderbijslag. Het is niet mijn keuze om mijn financien te gebruiken welke voor mijn kinderen zijn, om naar Den Haag af te reizen,  en hier op een manifestatie met media aandacht nog meer te doen. Petities.nl had in eerste instantie toegezegd om de reiskosten te vergoeden, maar hun budget bleek niet toereikend te zijn.

Het advies was dan ook , om via de voortgangsmail de ondertekenaars te vragen om hierin een kleine bijdrage te vragen. Dit is bij een aantal als zijnde bedelen overgekomen, en sommige mails zijn dan ook op zijn minst , stuitend te noemen. Na aanleiding van de reakties heb ik dan ook besloten om niet naar Den Haag te gaan en de petitie bij de media onder de aandacht te brengen. Ik ben niet van plan om mijn geld wat voor mijn kinderen bestemd is te gebruiken , om 132000 ondertekenaars te steunen zodat ze meer kinderbijslag krijgen. Hoewel ik het dan financieel het niet breed heb, kom ik prima rond met mijn inkomen en kinderbijslag. Ik wil zeker niet rijk worden van de ondertekenaars......dat is het laatste wat ik zou willen. Een ieder die toch een bedrag zou hebben gestort, krijgt dat per direkt terug gestort   M.vr.gr. Ingrid Karssen

23-06-2013

Kinderbijslagpetitie

Ik heb in overleg besloten om de petitie over het zomer reces heen te tillen. De minister heeft het momenteel erg druk, en daarom wordt het erg lastig om de petitie nu persoonlijk te overhandigen. Daarom is de petitie weer ondertekenbaar, en wordt aangeboden na het zomerreces!   Ingrid Karssen Petitionaris  .

05-03-2011